sábado, marzo 02, 2013

Què per què ? ...

· perquè m'agrades des de el primer moment que et vaig veure...
· perquè m'encanta cada cop que em mires amb els teus ulls grans i foscs...
· perquè quan em dius coses com : " ja només al estar al meu costat, ja m'ajudes prou ! : ) "
· perquè et penso tant que no em canso...
· perquè sempre tens un somriure que treu un altra...
· perquè no vull deixar que es vagi un dels millors homes del món...
· perquè ets tan especial amb mi que no vull deixar que et vagis dels meus pensaments...
· perquè quan vaig veure els teus ulls, els vaig agafar per mi...
· perquè m'agrada com em tracta la teva família...
· perquè quan et veig córrer per les muntanyes em sento molt orgullosa de tu...


· perquè mai t'enfades...
· perquè mai em dius no...
· perquè no se si em penses...
· perquè per primer cop, ploro per tu...
· perquè aquesta vegada no vull perdre...

 

i ho vaig perdre per creure en qui no hauria...


No hay comentarios.: